Pages

Tuesday, February 22, 2011

MISS THEM ALL...

da lama xblik umah...rindu sgt ngan fam aku...dalam keadaan mood aku yg xmenentu skang ni aku mmg sgt2 memerlukan fam aku...aku rasa marah tp xtau nk lepaskan kt sape...aku nk nangis tp aku xske org atu aku ngah sedih...biar org tgk aku gembira jer...padahal....aku mmg ada rasa dendam ngan org...tmbh2 kalu org 2 aku benci...aku xske org berlagak pandai pdhal bodoh...nk berlagak pun agak2 la wei...bg ckup ilmu di dada dlu bru tunjuk kt org len...ko ingt aku kisah ke???????????aku mmg sgt2 rindu ngan kwn2 aku yg slalu bg support kt aku masa diploma dlu...wpun ada gak problem antara kami tp persahabtn xpnah putus sbb diorg pham aku...aku pham dorg...aku xtau npe aku susah nk gduh ngan kwn2 wpun dorg terlalu menjengkelkan...aku penting kwn2 aku lbih dr family aku smpi 1 ketika dlu aku pnah gduh ngan fam aku...tp nape kwn2 xnk hargai apa yg aku wat kt dorg...tp sebaliknya tikam aku dr blakang...tp xpe aku ada peneman hati yg sentiasa menjadi pengkritik ttp aku...aku betol kena mrh...aku salah lg la dia mrh....kdg menyampah...tp hati ttp syg...wpun begitu....aku ttp bergantung kpd dia...aku cuba hidup sendiri tp ttp xbleh...masih juga perlukan bantuan dia dlm segala hal...dia merungut tp ttp sbnarnya ttp bantu aku...ok lah...nti aku crita lg...aku ada keje skit...ni pun guna pc kt lab untuk update blog...mati aku kalu lect aku tau...huhuhu...

0 comments:

Post a Comment