Pages

Sunday, February 27, 2011

SINGLE KER???????????????

single ke???????hahahahah....sekejap jer...sebulan jer jd single..tp pergerakan aku ttp terbatas...aku xlupa ayat ni..."selangkah kaki kuar pegi shopping, kte putus"....gle btol...kalu da xnk aku kuar shopping sendiri, blik la awal...xyah la nk lelama kt sana...ske2 ati jer nk mrh aku...bengang tol aku...bkan aku nk g wat jenayah..bkn aku minta duit dia pun..i hate myself for loving him...sbb syg aku ikut ckp dia..tp aku xtunjuk aku ikt ckp dia..aku argue pendapat bkn sbb nk melawan tp aku ske nk gduh ngan dia..dgn sape lg aku nk gduh kalu bkn ngan dia..dia la kwn,dia la musuh, dia la racun, dia la penawar aku...tp dia xpham aku sgt...aku xske dipandg rndah..aku ada cara aku...ada prinsip aku...bkn aku nk melawan takdir, qada n qadar tp aku berhak mengubah nasib aku...aku ada hak sbg manusia..HAK ASASI MANUSIA....mmg la pmpuan kena ikt ckp suami ble dah kawin, tp kalu suami sendiri pun xbtol, even kte dah tegur pun ttp xbrubah, mcm ne kte nk respect dia???????????? mmg isteri cuma da hak menegur...tp kalu da tegur pun but no action taken, we have the rights untk dapat apa yg kte nak...nape dia xpaham...npe perlu nk ungkit pasal kejahilan org...bkn aku xtau agama...aku ada otak n aku xbodoh..kalu aku bodoh aku still keje kt tempat besa2 n merempat jer...tp aku ada inisiatif nk berjaya dgn cara aku...nape dia xpham???????

0 comments:

Post a Comment