Pages

Tuesday, March 1, 2011

~ku rindu dia~

da hampir seminggu kteorg x berhubung...before ni aku ingt it is impossible for us untk xberhubung more than 3 ari tp we did it..so unbelievable...aku rindu tp aku xnk tunjuk yg aku rindu..aku masih terasa kecik ati..aku bkn ego..tp aku nk perjuangkan hak aku gak...perjuang??????cm kelakar jer...huhuhu...xla...aku juz nk nmpk kuat...sbb xske diperlekehkan..aku mmg terburu2 dlm wat keputusan...tp ok lah dr aku jd tunggul xbertindak pape...lg kesian kalu mcm 2 kan...at least aku ada effort...ye x??hihihihi...biarlah masa je yg menentukan...aku juz tgu ble tbe masa dia akan kembali and then menceriakan idup aku yg sudah terlebih ceria ngan kehadiran family n kwn2 disisi..xsabar tgu duit msuk ni...bleh family aku dtg sini...rindu sgt ngan dorg..harap2 dpt la dorg dtg sini nti...eh korg...nti la smbung lg...nk wat keje skit ni...amik kesempatan untuk cri article for my assgnmnt..

1 comments:

En Hazwan & Cik Syazz said...

Hi
Kami da tkr nama dari http://photosnapproduction.blogspot.com
kepada nama baru kami
http://thecoklatcelup.blogspot.com
harap korang yang follow kami
add new URL kami kat dashboard blog and
juz tekan add kat kiri bawah
dan letak URL baru kami
Sekian ;)

Post a Comment