Pages

Tuesday, November 1, 2011

luahan perasan

hmmm.....dah lama rasenye x update blog ni...bkn ape...sejak masuk semester bru ni mmg sgt bz...ngan life n study...tapi walau bgaimanapun, tetap ceria...dgn kwn2 serumah yg best2...ngan kwn2 yg sentiasa support aku...walau kdg2 ade gak yg wat aku terasa, aku ok jer...sbb aku xnk beratkan kepala otak ni...kalu nk kire beban, mmg byk sgt aku nk tanggung...ngan perasaan aku lg....wat masa sekarang ni mcm2 yg aku alami yg kdg2 membuatkan aku lemah jugak walau aku x tunjuk...sakit sgt rasenye idup asyik di pandan rendah oleh sesetengah org...

byk bnda yg aku dah wat semenjak sem baru ni...aku kuar ke sana..kesini...kdg2 overnite ngan housemate...hepy sgt..kteorg release tension dgn cara karaoke, lepak dan mcm2 lg...kalu x caye tgk la gmbr kteorg ni
















0 comments:

Post a Comment